HOE KAN IK EEN ONLINE AANKOOP OMRUILEN? 

Je hebt daar 14 dagen de tijd voor vanaf de leverdatum. Dit kan in één van onze 51 winkels en dat vinden wij absoluut geen probleem, mits het juweel natuurlijk nog niet is gedragen en in perfecte staat is. Je kunt het juweel ruilen voor andere juwelen of een tegoedbon. Terugbetaling in de winkel behoort niet tot de mogelijkheid. Kom dus gerust langs met de originele verpakking en de leverbon, wij adviseren je graag. 


HOE KAN IK EEN ARTIKEL TERUGSTUREN VOOR TERUGBETALING? 

Besluit je om jouw online aankoop terug te sturen, dan vragen we je om binnen 14 dagen na leverdatum deze stappen te volgen: 

- Markeer op de leverbon welke juwelen je wenst terug te sturen en houd een kopie achter. 

- Verstuur de juwelen samen met de gemarkeerde leverbon in de originele verpakking naar het volgende adres: Chabry BVBA, PB 26, 2650 Edegem.(De verzendkosten zijn voor eigen rekening.)

- Zodra wij jouw pakketje hebben ontvangen, sturen we je een e-mail ter bevestiging en worden de aankoopkosten van de artikelen aan je terugbetaald. We doen dit op dezelfde manier als de aankoop is gedaan. 

Je zult begrijpen dat we helaas enkele regels moeten hanteren bij het retourneren. Zo behouden we ons het recht voor om te terugbetaling van retours buiten de gestelde termijn te weigeren. Ook juwelen die op maat zijn gemaakt van de klant, reeds gedragen, bevuilde of beschadigde juwelen, alsook onvolledige juwelen of juwelen waarvan het etiket werd verwijderd, zullen niet door ons worden teruggenomen of terugbetaald. Online gekochte juwelen kunnen niet opgestuurd of teruggebracht worden naar een winkel voor terugbetaling. Natuurlijk wel ter omruiling. 

HOE KAN IK EEN ARTIKEL LATEN HERSTELLEN ? 

Hoewel wij 100% achter de kwaliteit van onze juwelen staan, kan het voorkomen dat een juweel om een herstelling vraagt. Het snelste is om het juweel af te geven in één van onze 51 winkels. Opsturen naar Chabry BVBA, PB 26, 2650 Edegem kan ook, waarbij de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Stuur eerst een e-mail naar onze serviceafdeling via webmaster@twiceasnice.be. Mocht er een tussenkomst in kosten vereist zijn, dan laten we je dit op voorhand via e-mail weten om zelf te bepalen of de herstelling door mag gaan. Zo ja, dan stuur je het juweel op en vragen we je de kosten voor reparatie te betalen, waarna we je het herstelde juweel zo snel mogelijk weer terugbezorgen.