FAQ – UW VRAGEN

HOE WINKELEN VIA WWW.TWICEASNICE.BE? 

- Bekijk de shop pagina om een selectie te maken.

- Visualiseer het (de) product(en) waarin u geïnteresseerd bent door op het beeld te klikken, beweeg uw muis over het beeld om in te zoomen en elk detail te bekijken. U vindt alle informatie in verband met maten, product info, referenties en prijzen op de product pagina. 

- Selecteer een juweel door het aan het winkelmandje toe te voegen. 

- Om een artikel online te kopen, voeg het artikel bij uw winkelmandje. Daarna kunt U afrekenen of verder shoppen. Wenst U verder te shoppen, dan herhaalt U de verschillende stappen, als U wenst af te rekenen, log in. 

- Als U uw gegevens invult, verifieer dat ze correct zijn en bevestig. 

- Selecteer een betaalmethode: VISA, Mastercard, Ideal of Bancontact. 

- Bevestig de bestelling. 

- Een e-mail ter bevestiging wordt U gezonden. 

IN WELKE LANDEN KAN ER ONLINE BESTELD WORDEN?

Vandaag kan er via de webshop in alle landen van de Europese Unie gewinkeld worden: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Tsjechië, Slovenië, Slovakije, Spanje en Zweden. 

HOE CONTROLEER IK OF MIJN BESTELLING SUCCESVOL IS VERWERKT? 

Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt U een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met onze klantenservice op webmaster@twiceasnice.be indien U de bevestiging niet ontvangt. 

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN? 

De verzendkosten zijn GRATIS voor bestellingen vanaf 70EUR. 

De verzendkosten voor leveringen in België, Luxemburg en Nederland zijn 5.95EUR. 

De verzendkosten voor leveringen buiten de Benelux zijn 8,90EUR. 


KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING VOLGEN? 

Ja, zodra uw bestelling is opgestuurd ontvangt U een email ter bevestiging met een traceernummer. 

HOE LANG DUURT HET VOOR MIJN BESTELLING AANKOMT? 

De verzendtijd in België neemt 2 tot 3 werkdagen. Indien langer, zal U onmiddellijk verwittigd worden. De verzendtijd voor internationale bestellingen is afhankelijk van het land van bestemming. 

HOE KAN IK MIJN AANKOOP BETALEN? 
Visa, Mastercard, IDEAL of Bancontact/Mistercash. 

WAAROM ZOU MIJN KREDIETKAARD GEWEIGERD KUNNEN WORDEN? 
Uw kredietkaart kan om één van de volgende redenen geweigerd worden: 

- Uw kredietkaart is vervallen. Controleer of de vervaldatum niet voorbij is.

- De kredietlimiet is bereikt. Neem contact op met uw bank om na te gaan of U de toegestane aankooplimiet niet overschreden heeft. 

- Bepaalde gegevens zijn onjuist ingevoerd. Controleer of U alle verplichte velden juist heeft ingevuld. 

IS HET VEILIG OM MIJN KREDIETKAART OP DE WEBSITE TE GEBRUIKEN? 

Uw gegevens worden door middel van de SLL-technologie gecodeerd en zo overgedragen. Voor betalingen met Visa en Mastercard worden uitsluitend set-transacties (secure electronic transactions) aanvaard. Nadat gecontroleerd is of de kaart tot het set-systeem behoort, neemt het systeem contact op met de bank die de kaart heeft afgegeven zodat de koper de aankoop kan machtigen. Zodra de bank bevestigt, wordt de betaling op uw kaart in rekening gebracht, anders wordt de bestelling geannuleerd. 

HOE KAN IK EEN ARTIKEL TERUGSTUREN VOOR TERUGBETALING? 

Indien U uw juweel wenst terug te sturen, volg dan de stappen hieronder. U heeft 14 dagen tijd na ontvangst van de goederen om uw bestelling terug te sturen: 

- Markeer op uw kasticket welke artikelen U wenst terug te sturen. 

- Verpak de artikelen die U wenst terug te sturen samen met een kopie van het kasticket in de originele verpakking. Verstuur het pak (op uw kosten) naar het volgende adres: Chabry BVBA, PB 26, 2650 Edegem. 

- U krijgt een e-mail ter bevestiging van onze klantendienst zodra wij het pak gekregen hebben. U wordt volledig terugbetaald (behalve de verzendingskosten) op dezelfde manier als U de betaling heeft gemaakt. (houd er rekening mee dat terugstorten op kredietkaart altijd afhankelijk is van uw bank) 

WWW.TWICEASNICE.BE behoudt zich het recht terugzendingen die buiten de gestelde termijn zijn verstuurd, en juwelen die niet in dezelfde staat verkeren als ze zijn verstuurd.Zullen in geen geval worden terugbetaald: gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen, artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt en artikelen die gedragen werden en waarvan het etiket verwijderd werd. 

Artikelen gekocht op de webshop kunnen niet teruggestuurd of gebracht worden naar de TWICE AS NICE winkels voor terugbetaling. 

HOE KAN IK EEN ARTIKEL OMRUILEN? 

De enige manier om een artikel te ruilen voor een ander artikel of een aankoopbon is door binnen de 14 dagen na ontvangst naar één van de TWICE AS NICE winkels te brengen (voor zover dit mogelijk is). Artikelen moeten in perfecte staat zijn samen met het etiket, het kasticket en de originele verpakking. 

HOE KAN IK EEN ARTIKEL LATEN HERSTELLEN ? 

De herstellingen kunnen afgegeven worden in de winkels met het logo TWICE AS NICE (dit is het snelste) of teruggestuurd worden naar het volgende adres: Chabry BVBA, PB 26, 2650 Edegem. Stuur in dat geval eerst een e-mail naar onze klantendienst op webmaster@twiceasnice.be. Indien een tussenkomst in de kosten vereist is, zal de klant eerst via e-mail verwittigd worden zodat hij de kosten kan betalen vooraleer het herstelde juweel naar hem teruggestuurd wordt. De verzendingskosten zijn ten last van de kant. 

HOE KAN IK EEN TWICE AS NICE GESCHENKBON GEBRUIKEN? 

Een geschenkbon is geldig bij aankoop in alle TWICE AS NICE winkels in België. Een geschenkbon is 12 maanden geldig na datum van afgifte. Als het bedrag van de aankopen de waarde van de bon overschrijdt, wordt het verschil door de klant bijbetaald volgens de gebruikelijke betalingswijze. Het zal niet ingeruild worden tegen geld of een ander betaalmiddel, zelfs niet gedeeltelijk. 

WELKE INTERNETBROWSER KAN IK HET BESTE GEBRUIKEN OM DE WEBSITE VAN TWICE AS NICE CORRECT TE BEKIJKEN? 

De website van TWICE AS NICE is geoptimaliseerd voor gebruik met Microsoft internet Explorer 7 of hoger, Mozilla Firefox 3.5 of hoger, Google Chrome 6 en safari 5 of hoger. 

WELKE BEELDBESCHERMRESOLUTIE MOET IK GEBRUIKEN? 

1.024 breed en 768 hoog, en groter. 

VOOR ALLE ANDERE VRAGEN, CONTACTEER ONZE KLANTENDIENST OP WEBMASTER@TWICEASNICE.BE